20 Şubat 2013 Çarşamba

teşekkürler..

sanırım bu yazıyı yazmakta biraz geciktim 
neyse geç olsun güç olmasın :)

taaa çocukluk arkadaşım olan Yeni Gelin Yeni Hayat 'a bu blogu açmamdaki emekleri,bilgilendirmeleri ve önerileri için çokk teşekkür ediyorum.

kendisi tanıdığım en becerikli,en pratik zekaya sahip ve marifetli insanlardandır..yardımseverliğini söylememe gerek yok sanırım ;)

artık Aras'ımı uyuturken sıkılmıyorum.. zevkli paylaşımlarınızı okurken bazen kendimi çok yeteneksiz hissetsemde çok eğleniyorum:)

ozaman iyiki varsın ve teşekkürler Yeni Gelin Yeni Hayat

5 yorum:

  1. bende takip ediyorum yeni gelin yeni hayatı :)

    YanıtlaSil
  2. http://tembelmrv.blogspot.com/
    bu bloguda tavsiye ederim kızlarr:)

    YanıtlaSil
  3. Yeni gelinle cocukluk arkadasi oldugunuzu bilmiyordum. Daim olsun arkadasliginiz :)

    YanıtlaSil
  4. a aa, bu da nerden çıktı şimdi :p
    çok utandım yaaa huuu :/
    Halbuki ben sana teşekkür etmem lazım :)
    sayende ne zamandır açtım açıcam derken işteeee buradayız :)

    eee şey çok onure oldum galiba :)

    YanıtlaSil