21 Şubat 2013 Perşembe

anneanne emeği,göz nuru


anneannemizin ilk göz ağrısına bayıla bayıla örerek yaptığı elişlerini paylaşacağımdan bahsetmiştim.



fotoğrafları paşamın odasında çekeyim dedimmm,bu da odamızdan minik birkare :)

bu battaniye biraz uğraştırmış birdaha kimseye örmem demişti bitirdiğinde.. 

yeleklerimiz
herkes çok minik örüyorsun demişti anneme ama 6 aylık oğlum halen giyebiliyor.
 belki üstündeki desen görülebilir diye 2 modeli tek tek de çektim



bu yeleklerden artan kumaşla örülen minik hırka ama bir tatlı oluyor üstüne 


ve bu balıklı hırka cicili patikleriyle favorim olmuştuuu :)




sevimli mantarlarımız  
       

baklava  dilimli güzel düğmeli kazağımızz :)



baklava dilimli hırkamız

buna da bayılmıştım 2 taraflı kullanılabilen kalın güpgüzel bir model





tulumumuzzz tabi giydiğimiz için biraz yamulmuş bir görünüm olmuş sanırımm 

veee hazırından ayırt edilemeyen süper yeleğimiz



işte anneannemizin Aras Bey için yaptıkları,umarım beğenmişsinizdir.gönül isterdi ki ben yaptım diyebileyim ama nerdeeeee :))


12 yorum:

  1. odasıda hırkaları da çok güzel :)
    bayıldım :)

    YanıtlaSil
  2. teşekkr ederm :) hepsini giyemedik bile ilk olunca bi heves yapılıyor hersey :)

    YanıtlaSil
  3. çok tatlıymış canım :) bende bilmiyorum yapmayı üzülme tek değilsin

    YanıtlaSil
  4. pek becerisi olan biri değilimdiirr malesef ama güzel yapanları takdir edecek insanlarda gerekli dimi ama :)

    YanıtlaSil
  5. çok cicileerrrrr...
    bir kere ananeyi örgü örerken görmüştüm.
    ne deniyor o örme stiline bilmiyorum. normalde el değiştirilir ya hani.. el değiştirmeden örgü örülebildiğini annende görmüş ve çok denemişimdir :D
    ama nafile :p

    YanıtlaSil
  6. annem enteresan bir kadın ya.bi anda 5 cesit yemek yapar 1 saate mutfaktan cıkar.uydurmasyon tatlılar yapar,dantel,kanaviçe,örgü bilir.benkime çektimse..

    YanıtlaSil
  7. güzel bebeğin cicilerini sağlıklı günlerde giysin inşallah:)))

    YanıtlaSil
  8. amin inşallahhh,tesekkrlerr :)

    YanıtlaSil
  9. oy küçük paşa yerim onu:))) ellerine sağlık annenin... benimkisi için (allah nasip ederse)ananesi şimdiden örüyor bakalım giydirmek ne zamn nasip olucak...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. kısa zaamanda olsun inş sende istiyorsan :) yanlızlığa1 e1 arkadaş.hem onlar olunca gelen giden çoğalıyor,seni beni görmeden durabilenler miniklere dayanamıyorr

      Sil
  10. ananeler candır...

    hepsı cok guzel ellerıne saglık ananemızın

    YanıtlaSil