19 Şubat 2013 Salı

işgal altında.

şu aralar tek sıkıntım salonum..1.5 yıl önce nasılda heyecanla seçtiğimiz eşyalarımız.gerçi insan zamanla sıkılıyor mobilyadan,salona baktığımda beni hiç sıkmayan ve halen ilk gün ki kadar beğendiğim tek şey perdelerim..Hiçbirşey Arastan önemli değil olamazda muhakkak lakin dağınıklık beni deli ediyor.her yerde miniğimin bir eşyası.



fotografta toplanmış halini görebilirsiniz.bu toplu yani :) bir zamanlar tv ünitesi diye almıştık,oyuncak dolabı olarak kullanıyoruz..

ben yalnız kalmayı pek sevmem,kocam işe gider,bir arkadaşım gelir sohbet eder kahve içeriz.zaman nasıl geçiyor anlamıyorum birileriyle olunca,oğlumda seviyor misafir..ama çat kapı biri gelecek olsa aman Allahım yandık..


işte dağınık hallerimizden birkare..gülen yüzünee kurban olduğum yerde debeleniyor:)   iyi hoş ama bana bir halı lazım o halıya uygun perde,perdeye uygun oturma grubu,tv ünitesi vee bir oturma odası...bu ertelediğim planı bir an önce uygulamaya sokmalıyım.hatta bu blogu yayınlar yayınlamaz başlıyorum bile araştırmaya koltuk takımlarını.. misafir odamı bozacağım için açılabilen ve sandıklı bitakım bulmalıyım.umarım kısa sürede oturma odama kavuşur ve salonumu evimize yeniden kazandırabilirim..

sevgilerrr :)




3 yorum:

  1. maşallah oğlun çok tatlı :) çocuk olunca ev toplu durmuyor tabi. benim de kızım var 3,5 yaşında. saolsun 2 dk toplu durdurmaz evi. canları saolsun :)

    YanıtlaSil
  2. zamanla alışırsın gözüne batmaz bukadar onun dağınıklığı diyorlar,kendime zaman verdim :) canları sağolsun,Allah ayırmasın kuzularımzdan biziii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. amin canım :) haklılar, alışıyorsun zamanla. ben alıştım yani. dağınık gibi gelmiyor ev :)

      Sil