26 Şubat 2013 Salı

muffin kalıplarına merak sardımm

ah al al bıkmam ama birinin bana diette olduğumu her an hatırlatması gerek..ikeadan aldığım socker kaka kalıplarını denedim kakaolu ıslak kek yapmıştım onun hamuruyla yaptm,güzel de oldu,yumuşacıkk. .




sonra gezerken de mudo da da gördüm onları da aldım..ama denemedim henüz..

                                               
                                      çok tatlılar,çok şirinler,çok minilerrrr




bunları denemek için tarif bakınıyorum.muffin tarifiyle denemeye koyulmayı planlıyorum..şimdilik kutularından seviyorum minnoşşları :) aklıma yatan ilk tarifle ellerimle fırına atacağım Allah'ın izniyle..

varsa denediğiniz,sevdiğiniz,yap kız sende dediğiniz bir tarif yazarsanız memnun olacağımmmm

sevgilerrr 


10 yorum:

  1. güle güle kullanın yeni kalıplarınızı :)

    YanıtlaSil
  2. Merhabalar,
    Muffın kalıpları çokk şeker,güle güle kullanın:)
    Bende ki muffın tariflerine bir göz at istersen canım:)
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. günaydınlarr:)
    teşekkr ederim..

    SEVALCE LEZZETLER azsnra o tariflerdeyim ;)

    YanıtlaSil
  4. GÜLE GÜLE KULLAN ÇOK HOŞLAR GERÇEKTEN :)

    YanıtlaSil
  5. güle güle kullan :) çok güzeller :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkr edermm.lezzetli şeyler yaparım inşşş

      Sil
  6. muffin kalıplarını bende çok seviyorum :)
    güzel güzel muffinler yapıp bizede gösteriirsin inşallah...

    YanıtlaSil
  7. canım bu arada lavanta keselerini sormuşsun :)
    evet siparişle yapıyor...
    sana blogunun linkini vereyim ordan ürünlerede mail adresinede bakarsın...

    http://minik-atolyem.blogspot.com/

    mail : minikatolyem@gmail.com

    YanıtlaSil
  8. çok şekerler, bir de rengarenk yapıyorlar, al beni demiyor da ne diyorlar :)

    YanıtlaSil