23 Şubat 2013 Cumartesi

nacizane:)

gün sırası bende,geldiler gelecekler derken,zaman geçti gitti yine ve benim günümde..



iişte bu da benim yaptıklarım..aslında Aras faktörü olmadan düşününce pek yorucu değil ama boş zamanım hiç olmadığı için gece yatarken ayaklarımın altı sızladığında düşündüm kaç saat oturmadığımı hazırlık aşamasında.
muffini ikea sockerkaka kalıplarda yapacaktım ama ilk 6 taneyi pişirdim fazla kabardıkları için,o kalıplar zaten büyük,koskacaman bir kek oluverdi daha snra kalan postayı bu minik pişirme kağıtlarıyla yaptım.

carte d'or kabartma tozunu kesinlikle tavsiye ediyorum.ben çok sık kek yaparım,diete başlamadan önce portakallısı biter kakaolu o biter nescafeli o biter havuçlu,ıspanaklı... eşim de vardiyacı olduğundan yanına da alıyordu evde ekmek gibi kek tüketiyorduk gel gelelim her markayı denemedim ama önceden Dr.Oetker kullanıyordum.cartedor'u görünce deneyim bi dedim ve aldım.gerçekten gözle görülür bir farkla kabartıyor.ben çok memnun kaldım,tavsiye ederiim.

tabii gün sırasında eşim paşamı aldı aynı zamanda iş arkadaşı olan üst komşumuza çıktı.ben misafirlerimi rahatça ağırladım ama oğlumu şaşılacak gibi özledim.uzakta değildi ama o uyurken ben elimdeki kameradan görmeye bile çok alışmışım.boşlukta kalmış gibi oldum.herkes gittiğinde bende arkadaşla yukarı çıktım oğlumu ve eşimi aldım geldim.melekler gibi uyuyordu benim güzel yavrum..anne olmak biraz delilik sanırım :) 

mutlu hafta sonları ;)

2 yorum: