18 Şubat 2013 Pazartesi

işte benim çekirdeğim :)



son zamanlarda aslında hep yapmamız gereken bir şeyi pek sık yapıyorum.şükrediyorum.okadar çok sebebimiz varki.nefes alıyoruz,sağlıklıyız,bir evladımız var,mutlu bir ailem var...

benim eşim klasik türk erkeğinin odunluklarını almış biridir ama romantizm konusunda..onun içinde gereklii dırdırı ediyorum :) ama neyseki kendisi anlayışlı ve yardımsever biridir..
o olmasa ben oğlumuzu,ailemden uzak bu şehirde,büyütmekte ve bakmakta çok zorluk çekerdim.Geceleri Aras beni uyutmadığındaa,sabah ezanıyla da tamamen uyandığında babasına verip 2 saat uyuyorum.beni gün içerisnde de evde oldukça dinlendiriyor.güne giderken Arası babasında bırakıyorum..daha napsın :) çok şükür.

2 yorum:

  1. ooo benım eşim sadece akşm yemegnden sonra mutfagı toparlarken bakıyor oda bin nazla ve ben karsılında kahveler yapıyorum:) bende ailemden uzaktaym tam bir kanguru misali oglumu heryere götürüyorum kuaföre bile:) çalısmaya baslaynca napıcaz bilmiyorum hep benimle

    YanıtlaSil
  2. babası vardiyalı calıstıgından ben kuaföre giderken onlar beni bırakıp arabada turluyor..uzak olmak ne zor dimi...

    YanıtlaSil