24 Şubat 2013 Pazar

tavsiye edebileceklerimm

 İnsan bebek haberini alınca alışveriş için sabırsızlanıyor.Bu durumda bazen aldıklarımızın boşuna olduğunu biraz geç farkediyoruz.şimdi sizlerle aldığıma memnun olduğum bir kaç ürünü paylaşacağım.daha sonra gereksizleri de paylaşmayı düşünüyorum :)
kanz mont.rüzgarı bol bir şehirde yaşadığımız halde içinde üşümediğini gördüm.ayakkabılar çıtçıtlı çıkama ihtimali yok.çocuk içinde robocop gibi kasılmadan hareket edebiliyor.polar yumuşak bir ürün.
bu kapı süsünü facebookta gördüğüm minnoş bebek şekerleri diye bir sayfadan sipariş etmiştim.cok güzel geldi ürün.arkasına tülü de kendim ekledim

chicco cam biberonun bir kaçboyunu aldım sizlerle açılmamış  olanı paylaşıyım dedim.chicco pudra ve bebe yağı da bebeğimin cildinde hiç bir soruınla karşılaşmamızı sağladı ama şampuanımızı chiccodan sebamed'e çevirdik.konak oluyor küçük bebeklerde,sebamed bunu önlüyor varsa da azaltıyor.buhar makinası ise kaloriferli evlerde şart..bizimle aynı odada yatıyor bebeğim geceleri dudakları kuruyordu buhar makinamızla buna dur dedik :)

bu da bize hediye geldi ama çok kullanışlı hem bebeğinizin odasını  eve gelen miniklerin karıştırmasından korumak için,hem emekleyen bebeğin bulunduğu odayı terketmemesi için kullanışlı.içe ve dışa açılabiliyor.

mutfakta buldum kendisini foto çekmek için ararken:) bunu zaten hemen hemen her anne kullanır.
weewell ates ölçer ve philips diş kamışa oyuncağı..ateş ölçer mama,banyo suyu ve ortam ısısını da ölçebildiğinden her zaman elimin altında.dişkaşıyıcılarda oğlum cok zorlandı en sonunda bunu erkenden kaşınmaya başlayan ağzına sokup dilediği gibi kaşımayı başardı

dönencemiz ışıklı olduğundan  daha da ilgisini çekiyor.ben bunu erken aldım hamileliğimde de dinledim sizede tavsiye ederimm.








şimdilik bu kadar miniğim uyandı :) sevgiler..

8 yorum:

  1. anneler gerçekten herşeyi düşünüyormuş :)

    YanıtlaSil
  2. herşey çok güzel severek kullanın...
    şu kapıda olan demirlik çok hoşuma gitti :)

    YanıtlaSil
  3. o ürün şuan kipada indirimde.normalde 70 tl civarındaymış,kipada 30 tl ye gördüm.teşekkrler :)

    YanıtlaSil
  4. iade-i ziyarete geldim güzel yorumun ıçin teşekkürler bebegin kaç aylık

    YanıtlaSil
  5. 2 gün snra tam 6.ayımızı dolduruyoruz,dolu dolu 6 aylık diyeceğim inş:)

    YanıtlaSil
  6. hersey ayrıntısıyla düşünülmüş çok çok güzel:)sevgiler

    YanıtlaSil
  7. harika şeyler, o alışverişler hiç bitmiyor biliyormusunuz, 4 yaşına geldi kendimden önce onun kıyafetlerine bakıyorum :)
    iyi günlerde kullansın inşallah
    bende bu astronot monttan satıyorum chicco ihtiyacı olan varsa yönlendirebilirsiniz tertemiz daha oğlumdan kalmıştı...

    sevgiler

    YanıtlaSil
  8. :))) teşekkrederim.. büyüdükce ihtiyaclar hep yenileniyor,ben birazalışveriş çılgınıyım.en kötü olay sonrası bile 2 dükkana girip bikaç bişey alıp cıkarak kendime b iraz gelebilenlerdenim.Aras oldu olalı onun eşyalarından kendim aklıma bile gelmiyorum:)montu aklımda tutacağım;) sevggilerr

    YanıtlaSil