11 Şubat 2013 Pazartesi

sobelendim, mim! :)

Blog öncesi kötü bir anlam ifade eden bir şeyin başıma geldiğinde beni mutlu edeceğini sanmazdım.Mimlenmek,kötü mana da işaretlenmek,ahanda yandım oğlum ben dedirtcek gibi bir anlam uyandırırdı bende :)
şimdi mimlenme heyecanıyla başlıyorum sorularıma :)


Mim sorularım ve bendeki yanıtlar :)

1) Burcun nedir?

İkizler burcuyum ve genellikle özelliklerini taşırım ama bu iki yüzlü olduğum anlamına gelmez :)

2) Kitap okurmusun? şuan okuduğun kitap hangisi?

Kitap okumaya vakit bulamıyorum aslında belki yeniden o alışkanlığa geri dönsem o kendine zaman ayırır fakat şuan okuyabildiğim tek şey bebek bakımı,yemesi gerekenler,öğrenebilecekleri vs vs ..

3) En sevdiğin mevsim hangisi ?

Kesinlikle yaz. Hamilelikte bile o sıcaklar beni bunaltamadı,sıcağı seviyorum.Denizi,kumu,güneşlenmeyi düşününce bile yüzüm gülüyor. Hamileliğimde 9.ayın 2.haftasına kadar denize girdim daha sonra suyun gelirse anlamazsın diyerek girmemi engellediler :)

4) Asla .........* boşluğu nasıl doldururdun?

Asla toplum için de market,avm,çaybahcesi vs gibi yerlerde hırsımı çıkarırcasına,onu bana zorla bak diye vermişler gibi çocuğumu azarlamayacağım.. Evladına lanetler yağdırabilen deli bağıran insanları anlayamıyorum..

5) Şuan ne olsa çok sevinirsin?

Aras emeklemeye başlasa deli olurum heralde sevinçten ama henüz erken :(

6) Fobin veya takıntın varmı?

Ohoooowww :) Fobim karanlık,elektrik gider ve 15 saniyede muma ulaşamazsam kalp atışlarım hızlanır,ağlayabilirim bile :) Takıntıya gelince..bir çok var .. çorapları kirliye içiçe geçirip atanlara deli olmak ,bulaşık mak. boşaltırken elimden belimden cok beynim yorulur,çıkan tabak-bardakları saymak,ayaklarımı örtmeden uyuyamamak,büyüdükçe bastırmaya çalıştığım marka takıntısı..

7) Zaman makinan olsa hangi zamana gitmek isterdin? Neden?

Bunu hiç düşünmemişim,ğek bi yere gidesim gelmedi.Ben kendi kendine ütü yapan ütü makinaları,1 hap atıp karın doyurmak gibi hayallerin peşinde olduğumdan gerilere gitmek istemedim şimdi.

8) Bir şekilde (şans oyunları gibi) elinize yüklü miktarda para geçti, (kendinden hariç) kimleri mutlu ederdin,o kişiler kim, nasıl?

Tereddütsüz kızkardeşimi,daha sonra annemi,abimi ve birşeyi cok istediğini bildiğim herangi birileri varsa onları muratlarına kavuştururdum.Nasıl kısmına gelince kimseye birşey almazdım en alası parayı vermek olurdu sanırım :)

9) Peki o paradan bende nasiplenirmiydim? Nasıl?

Canımmm,sana da en güzell ev hediyesini alarak tarihe geçebilirdim :) 

10) Neden blog?

Yazmak beni hep rahatlatır..Küçük afacanımı uyuturken buna vaktim olacağını düşündüm cünkü tv ile hiç bi zaman pek haşır neşir olamadım.

11) Mecburi olarak yapmacık olduğunuz oldumu?

Piiuuwwww :) kayınvalidemi her gördüğümde diyim gerisini anla :)))))))))


vee beni çok eğlendiren soruların sonuna geldik:(  Yeni Gelin Yeni Hayat 'a sonsuz teşekkürler..

Benim sorularım :

## En çok neye gülersiniz??
## Neye sinirlenirsiniz? Ne olursa çileden çıkabilirsiniz?
##  Hiç pişmanlığınız varmı?
##  Neleri özlüyorsun ?
##  Seni hayata bağladığını düşündüğün,vazgeçilmezin ne veya kim?
##  Dinlemekten hoşlandıkların..? Senin şarkın ?
## Hediye çiçek almaktan veya çiçek hediye etmekten hoşlanırmısın :) ? 
## Özel günler senin için ne anlam ifade eder ? kapitalizm oyunları mı ,hayatın küçük heyecanlarımı ?
##  Almayı düşünüpte almadığınız neler var? neden?
## Yanlız başınıza yapmayı sevdiğiniz şeyler nelerdir? 

mimlediklerimmmm

Tatlı Hayat Pembe Tat
Dilek Afiyon Avcı
görümcemin bana ettikleri
yaz yağmuru
İlker Özkan
meryem aydın
Büşra Kahveci
umarım sizlerde benim gibi keyifle cevaplarsınız ,şimdiden teşekkürler :*



4 yorum:

  1. 11.sorunun cevabına bayıldım :D
    çok teşekkür ederim cevapların için :*

    YanıtlaSil
  2. Cevaplarını keyifle okudum ben de sorularını en kısa sürede yanıtlayacağım. haber veririm :)) Sevgiyle...TEŞEKKÜRLER :))

    YanıtlaSil
  3. bekliyorum sabırsızlıkla :)

    YanıtlaSil
  4. Canım geçte olsa yanıtladım... Tekrar teşekkürler... :)

    YanıtlaSil