15 Şubat 2013 Cuma

10 günde 3 kg verrdim

doğum sonrası sütüm olsun diye açtım iştahımı bir güzell..kilolar yakama yapıştı..güçlü bir iradem olduğu kesin ama boğaz açıldı birkere.bugun yarın derken karar verdim ve diete başladım.
sabah kahvaltımı 1 dilim kepek ekmeği ve yağ,nutella ve reçel hariç bir güzel yapıyorum
öğlen acıktıgımda bir bardak süt bir dilim kek yada bir kurabiye yiyorum,hepten herşeyi kesmedim bi anda.
akşam yemeğinde yağsız ızgara bişeyler ,haşlama yada çorba veya az yağla yaptığım bir çeşit yemek.
yanlız akşam 18.00'den sonra yemedim.gündüz çok sıkıntıya sokmadım kendimi.tuzu kestim,şekere veda ettim ama illa kekin kurabiyenin içerisinde var o yuzden onu da abartmadım.ekmeği sadece sabah kahvaltısında 1 dilim tüketiyorum bazen onun yerine tuzsuz etimek yediğimde oluyor..3 kg dan kurtuldum,daha yolun başındayım.sporla destekleyeceğim ilerleyen günlerde.insan tartıda 100 gr bile azaldığını görse mutlu oluyor hele ki bütün dolabı S beden kıyafetlerle doluysa :))

3 yorum:

  1. 3 kilo verdim diye Sakın pes etme ;)
    devam;) eski kiloya kavuşmak için...

    YanıtlaSil
  2. 55 e kadar devamm :)) koşu bandıda gelince mayısa kadar hallederim gibime geliyor

    YanıtlaSil
  3. tebrikler tatlım... 10 günde 3 kilo süper bence ya...

    YanıtlaSil