18 Şubat 2013 Pazartesi

sezeryan

düşününce veya arama moturuna yazıp tıkladığında çıkan videoları görünce insanı acayip ürkütüyor..Normal doğurmak varken..adı üstünde normal..bana kısmet olmadı normal doğum ama olsaydı da pek başarılı olurmuydum bilmiyorum.Allah dağına göre kar verirmiş..Benim son günlerde bebeğim kendini kasmaya başladı sezeryana alındım.Aslında doktorum şart koşmadı nst ile gözetimde tutulursun dedi ama ben sezeryan alternatifine atladım.
Nasılda korkağım..belden uyuşturularak yani spinalle oldu sezeryanı bir arkadaşım benden birkaç gün önce.Ne cesaret ama dedim.ben narkozu versinler artık diye sabırsızlanıyordum sedyede.o bebeğini karnından çıkar çıkmaz görmüş,sarıp yanına getirmişler,bak yavruna,öp demişler.bense narkozdan çıkarken annem kızım bak oğlun burda dedi de şimdi onu görmek istemiyorum deyiverdim..
nasıl bir ağrıydı o narkozdan çıkarken çektiğim.sanki üstümde bi kamyon çimento vardı.Neyseki pek uzun sürmüyor.ilk akşamı da atlattınmı işin iyi gibi.gözün yolda gaz bekliyorsun.onu da çıkarttığında bir sıkıntın kalmadığı söyleniyor.
tabi 1 haftaya yakın hep yatıp kalkarken birinden destek aldım.hastanede bir gece kaldım.ertesi gün eve geldim.evin içinde yürüyor geziniyordum,tek sıkıntı oturup kalkmak oluyordu.yan blokta benden 3 gün sonra normal doğum yapan komşum,3. gününde bebeğini kontrole götürürken arabalarına hop diye biniverdiğinde ben halen evde koltuğa temkinli ve yavaşşşştan oturup kalkabiliyordum.
doğum sancısıda başka birşey.doğum yapanın günahları affolur diye biliniyor ya acaba sezeryanında varmıdır böyle bir hükmü:) neyse ufaklığım uyandı,sevgiyle....

4 yorum:

  1. MRB CNM ÇEKİLİŞİME BEKLERİM:)
    http://cansuandic.blogspot.com/2013/02/stonebabe-hediye-cekilisiii.html

    YanıtlaSil
  2. Allah analı babalı büyütsün...Bloğunu izlemeye aldım mutlu bir hafta dilerim...

    YanıtlaSil
  3. cümlemizinkini.teşekkür ederimm.sizede güzel günlerr

    YanıtlaSil