9 Ocak 2013 Çarşamba

yapmıyorum arkadaş..

sevmediğim birine seviyormuş gibi..
gördüğüm birine görmemiş gibi..
özlemediğim birine özlemiş gibi..
arkasından atıp tuttuğum,ohh dedikodunun dibine vurduğumuz birini görünce can ciğer gibi..
mesafeli olduğum insanlara samimiymiş gibi..
yapmacık yapmacık güler gibi..

herşey çok net.kiminin işine geliyorum kiminin zoruna gidiyorum..tripleniyorlar,durduk yere bi haller..yaş kemale eriyor da akıl her zaman ayak uyduramıyor..

deniyorum ama iyi biri aslında diyorum,zaman geçirip tanısam severim heralde diyorum.birsüre çabalıyorum
yaptığı herşeye ay ne iyi kalpli,ne düşünceli diye yaklaşmaya çalışıp sevesim gelsin diye didiniyorum da boşa...

sevmiyorsam sevmiyorum,seviyor gibi dolanmıyorum.değer verdiğime fikrimi söylüyorum,anlam veremediğime selamda vermiyorum.zorlanmıyorum.. hayatımı kendime kolaylaştırdım sevdiklerim ve sevmediklerim var seviyor gibi olduklarım yok.sevdiklerimle 2 kat eğlenceli zamanlar geçiriyorum çünkü sever gibilerle enerjimi tüketmiyorum.kendimi ele vermeyi,net tavırlarımı,istemediğimi çat diye silip atmayı ,aman ayıp olmasın ya diye düşünmemeyi bencillik bile olsa seviyorum.
hayat bu dangalakta var dungalakta...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder