16 Ocak 2013 Çarşamba

gel de deli olma..

kızım çocuğu kucağa alıştırma
aman ayakta sallamaya alıştırma
biberona alıştırma,emmez sonra.
sıcağa alıştırma,erkek çocukları sıcağı sevmez
tv karşısına koymaya alıştırma
Sessizliğe alıştırma
Yalnızlığa alıştırma
Kendi yatağında uyumaya,kokuna alıştırma
Gece altını değiştirmeye alıştırma
Bolbol emzir,süt gelir emdikçe mamaya alıştırma
 
çok afedersiniz de "bok olmuş" diyesim var!!

deneyimli anneler,yaşlı teyzeler,konu komşu,ayaküstü sohbet ettiğim insanlar,sesimin gittiği herkes..
bişeye alıştırmadım istesemde alıştıramıyorum.Çocuk ağladığında öyle bi çaresizlik ki ... Sussun diye,yüzü gülsün diye yapma aman etme dediğiniz herşeyi denemeye sizi mecbur bırakıyor.Akıl verenlere kızıyorum,eleştirenlere tın diyorum. Huysuzsa bir çocuk yapacak bir şey yok.Hamileliğimin gerginliğini,anne karnında stresi almış birkere. İşte şimdi akıl verenler keşke hamileliğimde huzur verselerdi de oğlumda bende rahat etseydik..

3 yorum:

  1. ''keşke hamileliğimde huzur verselerdi de oğlumda bende rahat etseydik..''
    Gerçekten öyle... eleştirmek, bekara karı boşamak, kınamak çok kolay. Bebeğim olmasa da anlıyorum seni :(

    YanıtlaSil
  2. çok hoşsun tek tek tüm yazılarını okuyorum birşeyler tahmin etmeye çalışıyorum nerelidir nerdedir kimdir pek merak etmezdim kimseyi sevdim seni:)

    YanıtlaSil
  3. aaa cok mutlu başladım güne bu yorumla:) tesekkr ederm.tahminlerinle gerçekleri karşılaştıralım bi ara :)

    YanıtlaSil