10 Ocak 2013 Perşembe

sizin uykularınızda bizim olsun :)

her uyuduğunda zafer kazanmış gibi hissediyorum.. o isyanlar,söylenmeler,yalvarır gibi gözünü kırpmadan bakması..

Aras daha aramıza katılmadan önce uykusuyla ilgili planlarım vardı herşeyiyle olduğu gibi..
karnını doyurup,altını değiştirip yatıracak başını okşayacaktım o da uyuyacaktı.Öyle olmazsa ninni söyleyerek beşiğinde hafif sallayacaktım oda olmazsa emzirerek uyuturum diyordum.Nasıl uyuyacağından emin olmasamda nasıl uyutmayacağımdan cok emindim,asla ayakta sallamayacaktık..
gel gelelim günde 3 kez ve 1 de gece uyusun diye ayağımda salladığım süreyi tahmin bile edemezdim...

Uyumayı sevmiyor ama uyumadan nasıl dinlenecek nasıl büyüyecek..huysuzuz çok..Rezeneler,papatyalar,melisalar..yok uyumak istemiyor.sallarken yaşananlar da ayrı bişey,kapı çalar açamam,zaten zar zor gözünü kapamış gibi nasıl bırakıp da kapıyı açarım.Susarım su yok yanımda,eyvah kumanda karşı koltukta kalmış,telefon şarjı biterse dünyayla iletişime mola ver..en can alıcısı da habersizce gelen tuvalet ihtiyacı.Aras'ım uyanıp wc gitmek için kalktığımda kaçırdım kaçırcam hissi :)

Ayakta uyuttum hadi bırakayım devam etsin..Öyle bir dünya da yok,neden? çünkü burası havacılar şehri :)
çocuğum dalmış uykusuna hoop bi uçak havalanıveriyor,hadi o açmasa uykusunu,iki,üç,dört derken illa uyanacak..

Ah biraz babasına çekeydi,top atsalar bölünmez o derin uyku..ama huysuzluğu gibi uykusu da bana çekmiş :)
biz şimdi uyuduk,biraz sonra uyanacağız,daha sonra birdaha ve birdaha..
iyi gecelerr.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder