22 Ocak 2013 Salı

her an Aras

hergüne güzel başlıyorum miniğimle.Küçük canavarım tüm enerjimi emiyor.Yorgunluktan uyuyamamak durumuyla yeni tanıştım pek de memnun olamadım dogrusu. Bazen bişeyler beni delirtse de , birileriyle bişeyleri uzun uzun konuşmak rahatlatacak gibi gelse de aman diyorum enerji yetersizliğimidir ilgi alakanın tamamen çocuğa odaklanmasımıdır bilmem..
Ben bu minik canavarı hayatımın merkezine koydum koymasına da gün gelecek ( zaman su gibi akıyor diyorlar ) eğitimi için,ailesini kurmak için pır diye uçup gidecek.
İşte o güne kadar her güne gülerek,şükrederek uyansın,mutlu bir çocuk,mutlu bir yetişkin olsun..mutlu olmayı bilsin ki mutlu edebilsin istiyorum..
İlk çocuğum,bebeğim..Onu yetiştirirken neler yapmam gerektiğini okuyorum,öğreniyorum.Yapmam gerekenlerde çok net olmasam da yapmamam gerekenleri biliyorum.Biraz hayat tecrübesi biraz kalp kırıklığı birikintisi..
Daima yanında onu ihtiyaç duyduğu her konuda tatmin edici duygular verebilecek anne ve babası olmasını diliyorum.Uyanıkken Aras ile oynuyorum,uyuduğunda onun gelişimiyle ilgili okuyorum,araştırıyorum.
benim için hayat Aras ,Aras hayat :)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder