10 Ocak 2013 Perşembe

diş sancısında bebeğinizin fişini çekin :)

zaten yalnız kalmayı sevmeyen bu durumda öfkelenen ağlayan bir bebeğiniz varsa birde diş huysuzluğu eklenince vay halinize..kucağınızda bile bas bas bağıran,konu komşuyu merakta bırakan bir bebek oluveriyor.Ah birde evde tekseniz,rabbim kollarınıza derman versin..
muhakkak ki en uslusundan en yaramazına hepsinde bir ağrı yaratıyor fakat benim küçük hamurum çığrından çıktı.. Henüz  4. ayını yeni doldurduğundan diş olarak düşünemedik,eli hep ağzında diye şüphelendik ama yok canım erken filan dedim.

Ah o binbir umutla alınan diş jelleri ve hiç bir halta yaramayışı..Tabi Aras okadar ağlayınca doktora gittik.Ağız iyice sulanmış diş çıkaracak dedi jel yazdı,rahatlatır,jeli sıkın ağzına koyun parmağınızı o ısıracak filan diye gösterdi anlattı sağolsun.
Bende bir rahatlamalar oh ya çaresi varmış neyseki duygusu..Çok uzun sürmedi. Eve gelir gelmez ellerimi yıkadım,jeli sürdüm parmağımı soktum ağzına.Evet damağını benim parmağımla kaşımaktan bir süre hoşlandı ama ne o huysuzlukta gram azalma oldu ne ağlamaların kesilmesi..

15 gün geçmiştir üstünden halen diş çıkarmadık.O öyle çok sancılı bir iki gündü şimdilerde kendi eli hep ağzında kaşıma periyoduna alıştırmış kendini.
Gelelim can alıcı noktaya.O kadar feryat figan,söylenerek ağlamalar,kucaktan hiç bırıkılmama isteği,hepsini 20 cc melisa ile bıçak gibi kestik..Fişi çekilmiş gibiydi .Sağolsun doktor yengem.Aras çok huysuz jel işe yaramadı dediğimde bana melisa otu ver ozaman dedi.Şansım varmış karşı komşumda melisa vardı hatta bi aktarı kıskandıracak kadar çeşit ot vardı.Alternatif tıp :)
Kaynamış suyla demledim otu biraz bekledim sonra biberona 20 cc koyup içirdim ve bi 10 dkk sonra Aras sesi soluğu çıkmayan mayhoş bir hal aldı.Hafif alerjik bir bunyesi olmasına rağmen zararını da görmediğimiz için içtenlikle tavsiye ediyorum çaresiz annelere :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder