3 Mart 2013 Pazar

Yalova Can'dır.

annemlerdeyim bir kaç gündür..zaman burada su gibi geçiyor.oğlum icin alışveriş yapıyorum,cildiye -dahiliye,kuaför,pedikur ihtiyaclarımı görüyorum.bol bol geziniyorum.oğlumla özdilek keyfi yaptık güzel havadan da faydalandık ctesi günü..
geri dönesim yok hiç.. 
özdilekte adidas spor ayakkabılar cok deli indirimde,teyzemiz Aras'ımıza 1 adet en şahanesinden aldı.geri döndüğümde tüm alışverişimizi fotolıcam.
susurluk outlete gittmiştm 4 gün önce orada bile böyle bir indirim görmedim.26-27 numaraya kadar ayakkabılarda şahane indirimler mevcut..kaçırmayın
sevgiyle kalın;)

8 yorum:

  1. Hamileliğin son günlerini yaşayan bir anne adayı olarak biran önce oğluma kavuşmak istiyorum.Hem giderek artan vücut yükü,hazırlıklar,doğum endişeleri filan derken insan ambele oluyor.Kucağıma bir alayım oh diyeceğim.Bu arada geçenlerde Yalova'dan geçerken Özdilek'e eşimle yemeğe gittik.Nefis pide yapıyorlar:) İstanbul'un keşmekeş lokantaları,avmlerinden sonra çok sakin, dingin geldi Yalova ve Özdilek.
    Sana da iyi dinlenceler şimdiden Yalova'da.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çoksağol canım inşallah sağlıkla alırsın kucagına.herkes hamilelikte bunlar iyi günlerin diyor ama bana hiç öyle gelmedi.işin çoğalsada onu kucaklamak dunyalara bedel..şuan 3 saat uykuyla ortalama 26 saati tamamladım :)
      yalova süper ya... hafta sonu değilse hele dediğin gibi sakin.özdilek lokantası da lezzetlidir malesef ki cok kalamayacağımm

      Sil
  2. Yalavodaki Özdileği biliyorum.Yazın çınarcığa giderken muhakkak uğruyoruz.Güzel bir mekan:)

    YanıtlaSil
  3. Şaka gibi, pazar günü Yalovadaydım. ve ben eve döndüğümde bildirimini gördüm, kahroldum :(
    annemin evinde temizlik modunda olduğum için telefona göz atmamıştım :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :(((( ben calıştıgından gitmezsin diye düşündm bileydm annenlere ugrardımm temizlik neferi :)

      Sil
  4. ah yavrumu bekliyorum bende doğsasydı bende yararlanırdım indirimden:) İzlemeye aldım seni bende bloğuma beklerim

    www.bakbuharika.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah kucagına almayı da nasib etsin vaktiyle tatlım,blogundayım ;)

      Sil